loading...

rojoys

rojoys

بازدید : 1138
11 زمان : 1399:2

براي داشتن كوله پشتي و اطلاع از قيمت چمدان راحت بايد در هنگام خريد آن به چند نكته توجه كرد. راحت بودن و سبك بودن كوله پشتي يكي از مهم‌ترين نكاتي است كه بايد آن را در نظر گرفت. گنجايش كوله پشتي نيز بايد متناسب با ميزان وسايل شما باشد. استحكام و طراحي زيبا از ديگر ويژگي‌هايي است كه يك كوله پشتي استاندارد دارد و در نهايت همه اين موارد نشان دهنده كيفيت و دوام بالاي كوله پشتي است. كوله پشتي دلسي مدل Ciel سايز متوسط رنگ نيلي تمامي موارد فوق را داشته و با خريد آن مي‌توانيد با اطمينان و در طولاني مدت از آن استفاده كنيد. كوله پشتي‌هاي برند دلسي طبي بوده و به صورت استاندارد طراحي شده‌اند و به اين ترتيب در هنگام حمل، فشار به ناحيه كمر و شانه ها وارد نخواهد شد و استفاده بسيار راحتي خواهند داشت. در ادامه مطلب ويژگي‌هاي كامل كوله پشتي دلسي مدل Ciel سايز متوسط رنگ نيلي را توضيح خواهيم داد تا با آگاهي كامل خريد با اطميناني را داشته باشيد.

كوله پشتي دلسي مدل Ciel سايز متوسط رنگ نيلي

مشخصات فني و مشخصات سايز كوله پشتي دلسي مدل Ciel سايز متوسط رنگ نيلي

در طراحي كوله پشتي دلسي مدل Ciel سايز متوسط رنگ نيلي دو تبله در نظر گرفته شده است. نوع جنس اين كوله پشتي Polyester 900 deniers بوده كه استحكام بسيار بالايي به آن داده است. ابعاد خارجي اين كوله پشتي 21*31.5*46.5 سانتي‌متر و با حجم خارجي 31 ليتر است. در كوله پشتي دلسي مدل Ciel سايز متوسط رنگ نيلي مي‌توان تبلت و يا لپ تاپ را در اندازه 15.6 اينچ به راحتي قرار داد. اين كوله پشتي بسيار سبك بوده و داراي وزني معادل 0.8 كيلوگرم است و توسط شركت دلسي 3 سال گارانتي دارد.

امكانات كوله پشتي دلسي مدل Ciel سايز متوسط رنگ نيلي

كوله پشتي دلسي مدل Ciel سايز متوسط رنگ نيلي فوق‌العاده سبك بوده و در زماني كه مي‌خواهيد بار بيشتري در آن قرار دهيد، اين ويژگي كمك زيادي براي حمل آن خواهد كرد. قابليت نصب روي دسته چمدان از ويژگي ديگر اين كوله پشتي است و مي‌توانيد در زمان حمل و نقل كيف خود را روي دسته چرخدار چمدان قرار دهيد. در اين كوله پشتي ويژگي محافظت از اطلاعات شخصي وجود دارد كه در قسمت جلوي كيف طراحي شده و از هك شدن گوشي موبايل يا هر كارتي كه شامل اطلاعات شخصي باشد، محافظت مي‌كند. كوله پشتي دلسي مدل Ciel سايز متوسط رنگ نيلي داراي محافظ لپ تاپ و محافظ تبلت بوده و هم‌چنين نوع جنس آن به گونه‌اي است كه قابليت ضد آب دارد و آب به داخل آن نفوذ نمي‌كند. در اين كوله پشتي براي جاكليدي و هندزفري جايگاه مخصوصي در نظر گرفته شده و مكان ويژه‌اي نيز براي بطري نوشيدني دارد. اين كوله پشتي منحصر به فرد و با امكانات و ويژگي‌هاي بسيار عالي، گزينه مناسبي براي شما خواهد بود.

برند دلسي

برند دلسي يكي از معتبر ترين و محبوب‌ ترين برند هاي دنيا بوده و داراي محصولاتي با كيفيت و دوام بسيار بالا است. اين برند فرانسوي بيش از ۷۰ سال سابقه داشته و در زمينه توليد انواع كيف دستي، انواع چمدان مسافرتي، كوله پشتي و انواع اكسسوري و انواع قيمت چمدان مسافرتي و . . . فعاليت دارد. محصولات اين برند سالانه به بسياري از كشورهاي دنيا عرضه مي‌شود و طرفداران بسياري در نقاط مختلف جهان دارد. در ايران نيز فروشگاه ايران دلسي نمايندگي فروش آنلاين محصولات دلسي را داشته و مزاياي بسياري براي مشتريان خود در نظر گرفته است. از اين مزايا مي‌توان به ارسال رايگان كالا به سراسر كشور، پرداخت هزينه درب منزل و ۷ روز ضمانت بازگشت كالا اشاره نمود و به اين صورت مي‌توان با آسودگي خاطر خريد خود را انجام دهيد. ساك مسافرتي دلسي مدل Maubert يكي از زيباترين و كارآمدترين ساك‌هاي مسافرتي طراحي و توليد شده توسط شركت دلسي ست. اين محصول با ويژگي‌هايي مانند طراحي مهندسي‌شده‌ي دهانه‌ي كيف، استفاده‌ي به‌جا از زيپ‌هاي بسيار مرغوب، جنس بدنه‌ي مقاوم، وزن بسيار كم، دسته‌ها و بند استاندارد و بسياري مزاياي ديگر ابزاري مناسب براي جاي دادن وسايل مورد نياز در سفرهاي گوناگون خصوصاً سفرهاي كوتاه‌مدت و يا كم‌مسافت است. در ادامه‌ي اين مطلب بيشتر با مشخصات و امكانات ساك مسافرتي دلسي مدل Maubert سايز كوچك رنگ آبي آشنا خواهيم شد. فروشگاه اينترنتي ايران دلسي امكان خريد ساك مسافرتي دلسي مدل Maubert سايز كوچك رنگ آبي و ديگر محصولات شركت دلسي را به‌صورت اينترنتي و با تحويل درب منزل بدون پرداخت هزينه‌ي حمل براي مشتريان عزيز خود فراهم ساخته است. ساك مسافرتي دلسي مدل Maubert سايز كوچك رنگ آبي

مشخصات سايز و مشخصات فني ساك مسافرتي دلسي مدل Maubert سايز كوچك رنگ آبي

وزن اين محصول 0.7 كيلوگرم و حجم و ابعاد خارجي آن به ترتيب 42 و 28*50*30 سانتي‌متر هستند. جنس بدنه‌ي اين مدل ساك مسافرتي دلسي Polyester 300 deniers است. شركت دلسي ساك مسافرتي دلسي مدل Maubert سايز كوچك رنگ آبي را با 3 سال گارانتي اينترنشنال به‌فروش مي‌رساند.

امكانات ساك مسافرتي دلسي مدل Maubert سايز كوچك رنگ آبي

وزن كم و ابعاد استاندارد اين محصول از جمله قابل‌توجه‌ترين ويژگي‌هاي آن هستند، چرا كه امكان حمل آسان لوازم مورد نياز در سفر را به‌شكلي آسان براي كاربر ميسر مي‌سازند. وزن فوق‌العاده سبك اين محصول به همراه دسته‌هاي با كيفيت و استاندارد و همچنين بند تعبيه شده براي آويختن ساك روي دوش، جابه‌جا كردن آن را حين سفر بسيار آسان مي‌كنند. وزن كم علاوه بر اين مي‌تواند تا حدي محدوديت بار را جبران كرده و امكان همراه داشتن مقدار بيشتري بار را به مسافر بدهد. گذشته از اين عمق بيشتر و ابعاد استاندارد ساك مسافرتي دلسي مدل Maubert سايز كوچك رنگ آبي آن را براي داخل كابين هواپيما مناسب ساخته‌اند. اين محصول علاوه بر اين داراي قسمتي براي جاي دادن بطري نوشيدني است. همين ويژگيِ به ظاهر ساده در موقعيت‌هاي مختلف، كارايي بسيار داشته و از درگير شدن يك دست براي حمل بطري آب و ديگر نوشيدني‌ها جلوگيري مي‌كند. طراحي خاص دهانه‌ي اين ساك از جمله ديگر ويژگي‌هاي آن است كه به‌سبب باز بودن كامل، امكان دسترسي راحت و همچنين چيدن منظم وسايل در ساك را به كاربر مي‌دهد. گذشته از اين موارد اين محصول شركت دلسي به‌شكلي طراحي شده كه بتوان در صورت عدم نياز به آن، به‌راحتي ساك را جمع كرده و با كاهش چشم‌گير حجم، آن را در فضايي بسيار كوچك جاي داده و براي استفاده‌ هاي بعدي نگهداري كرد.

معرفي شركت دلسي

شركت دلسي كه در سال 1946 در پاريس فعاليت خود را در زمينه‌ي توليد انواع قيمت چمدان مسافرتي و كوله پشتي و كيف بيزينسي و ... آغاز كرده، هم‌ اكنون يكي از شركت‌ هاي فعال در اين حوزه بوده و در سال 2010 در رتبه‌ي دوم صنعت توليد ملزومات سفر قرار گرفته است. از ويژگي‌ هاي قابل توجه محصولات شركت دلسي استفاده از تكنولوژي‌ هاي به‌روز براي طراحي و توليد آن‌ها به‌ منظور كارايي هرچه بيشترشان است. ايران دلسي نمايندگي رسمي شركت دلسي در ايران محصولات شركت دلسي از جمله ساك مسافرتي دلسي مدل Maubert سايز كوچك رنگ آبي را با مزايايي مانند ارسال رايگان به سراسر كشور، امكان پرداخت وجه كالا در محل و امكان بازگشت محصول تا 7 روز در اختيار خريداران محترم قرار مي‌ دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 1114
  • بازدید کلی : 5282038
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی