loading...

rojoys

rojoys

بازدید : 1127
11 زمان : 1399:2

در سال چقدر سفر مي­كنيد؟ چقدر كيفيت سفر برايتان اهميت دارد؟ آيا تابه‌حال شده است كه پيش از سفرتان احساس كنيد به يك مرجع قابل‌اطمينان و قدرتمند براي هماهنگي­هاي سفر خود مثل رزرو راحت و بي­دردسر بليط، رزرو آسودۀ يك هتل خوب و راحت و يا پيدا كردن يك تور مناسب براي سفرهاي داخلي يا خارجي، نياز داريد؟

امروزه با توجه به شرايط اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي عصر جديد، اين نياز تقريباً از سوي بخش اعظم جامعه حس مي­شود و مطمئن باشيد فقط شما نيستيد! هيچ كس دوست ندارد براي پيدا كردن بليط هواپيما و يا ويزا، از چندين روز پيش از سفر با استرس و نگراني دست‌وپنجه نرم كند و يا در سفر نگرانِ پيدا كردن هتل و محل اقامت مناسب باشد و دست­آخر آن‌طور كه مي­خواسته از سفر لذت نبرد. براي همين در پاسخ به اين نياز، مؤسسات، آژانس­ها و پايگاه­هاي اينترنتي بسياري داير شده­اند كه هركدام به سهم خود در حال ايفاي نقش در اين عرصه هستند؛ اما آيا تابه‌حال نامِ «اميدپرواز» به گوشتان خورده؟

شركت خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي اميدپرواز (سهامي خاص) بزرگ‌ترين و پرفروش­ترين آژانس مسافرتي استان خوزستان است كه از سال 1383 با دريافت مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آغاز به كار كرده و هم­اكنون بزرگ‌ترين مجموعۀ آنلاين پشتيباني در حوزۀ خدمات سفر و پرواز در جنوب ايران است.

شركت اميدپرواز با عضويت در انجمن بين­المللي حمل‌ونقل هوايي (IATA) و نيز عضويت در كانون جهانگردي و اتومبيلراني كشور، به‌راحتي توانست جاي خود را در ميان رقيبانش باز كند و به خدمتگزاري بپردازد. اين مجموعه با استفاده از مشاورۀ كارشناسان مجرب و تيم فوق حرفه‌اي در زمينۀ كار خود، نه تنها به‌سرعت اعتماد مشتريان و هم­ميهنان عزيزمان را جلب كرده، بلكه موفق شده است تا از سوي نهادهاي بين­المللي و كشورهاي همسايه نيز مورد تشويق قرار گيرد.

اميدپرواز در راستاي رفاه و آسايش مشتريان، شرايطي را فراهم كرده است كه از خانه يا محل كار بتوانند بسياري از خدمات مربوط به سفر را كه پيش‌ازاين مستلزم اتلاف وقت و پول و انرژِي بود، به‌راحتي انجام دهند. فقط كافيست به پايگاه اينترنتي اين مجموعه سري بزنيد. محيطي چشم­نواز و مرتب كه تمام آنچه ممكن است براي شما دغدغه درست كرده باشد را به‌سادگي و در كسري از دقيقه مي­توان برطرف نمود. از طريق پايگاه اميدپرواز، شما به خريد بليط هواپيماي داخلي و خارجي، چارتر پروازهاي داخلي و بين­المللي، فروش و اجراي تور داخلي ، خارجي و ورودي، رزرو هتل در سراسر نقاط ايران و جهان، اخذ ويزاي كشورهاي مختلف، صدور گواهينامۀ بين­المللي و پلاك ترانزيت خودرو، خريد بليط قطار، خريد بيمه مسافرتي و كليۀ خدمات مربوط به سفر و گردشگري، دسترسي داريد. اميدپرواز حتي براي استرداد بليط نيز امكان ويژه­اي تعبيه كرده كه بدون نگراني و دلهره و نياز به گفتگو، از طريق پايگاه اينترنتي مجموعه شما مي­توانيد بليط خود را طبق شرايط مندرج، مسترد كنيد.

اميدپرواز برگزاركنندۀ بهترين تورهاي داخلي و خارجي و يكي از معتبرترين مراكز براي گرفتن مشاوره­هاي پيش از سفر است. گروه كارشناسان حرفه­اي اين مجموعه، شبانه­روز در تلاش­اند تا بر اساس شناخت و بهره­برداري كامل از اطلاعات، سفرِ مهيج و به‌يادماندني و البته با برنامه­اي را براي مشتريان رقم بزنند. درزمينۀ سفرهاي خارجي، اميدپرواز علاوه بر عهده گرفتن خدمات ويزا كه خود بخش جان­فرسايي در روندِ سفرهاي خارجي­ست، تورهاي متنوع و جذابِ بي­سابقه­اي براي كشورهاي آسيايي، اروپايي، آمريكايي، آفريقايي دارد. كيفيت اين سفرها هم باز به سليقه و انتخاب مشتريان دارد. اميدپرواز تلاش مي­كند تا با ارائۀ برنامه­هاي متنوع، حق انتخاب مشتري را محترم بدارد و طيف وسيعي از مخاطبان را پاسخگو باشد.

براي رزرو هتل در داخل ايران و يا خارج از ايران، اميدپرواز به شما اين امكان را مي­دهد كه اقامتگاه موردنظرتان را به‌صورت كامل چه ازنظر موقعيت مكاني، امكانات رفاهي، رضايتمندي ساير مشتريان و يا از بابت هزينه، شناخته و با آگاهي كامل از پيش رزرو كنيد. در اين سامانه شما مي­توانيد سطح هزينه، درجۀ كيفي هتل و دسترسي محلي آن را خود انتخاب كنيد و همين‌طور رضايت خود را از سفر بالا ببريد. اميدپرواز بهترين و مطمئن­ترين هتل­هاي هر شهر را با رعايت سلايق مختلف، به شما معرفي و پيشنهاد مي­كند.

اقدام بزرگ ديگري كه اين مجموعه براي جلب رضايت و آسايش مشتريان انجام داده و با محبت و استقبال بي­نظير هم­ميهنان عزيزمان روبرو شده، ساخت و عرضۀ اپليكيشن اندرويد و ios براي فروش آنلاين بليط هواپيما ( اپليكيشن خريد بليط هواپيما ) با امكان رزرو و صدور بليط پروازهاي سيستمي و چارتر 13 ايرلاين فعال داخلي و بيش از 900 ايرلاين خارجي به سراسر نقاط ايران و جهان با قابليت فيلتر پيشرفته، امكان استرداد آنلاين و برگشت خودكار وجه به كارت بانكي عضو شتاب و امكان رزرو موقت بليط­هاي خارجي است. اين گام مهم با همت مهندسان و برنامه­نويسان با استعداد داخلي و با تلاش شبانه­روزي تيم اميدپرواز محقق شده است تا پاسخگوي بخشي از نيازهاي مردم شريف ايران باشد. علاوه بر اپليكيشن­هاي مجموعه، پايگاه اينترنتي اميدپرواز نيز، 24 ساعته پاسخگوي كاربران خواهد بود. هم­زمان، اگر مايل به مراجعۀ حضوري نيز باشيد (خصوصاً هم استاني­هاي عزيز)، اميدپرواز در محيطي لوكس با معماري مدرن در سه طبقه و با در اختيار داشتن كاركنان حرفه­اي، مجرب و آموزش ديده، پذيراي قدومتان است.

نتيجۀ سال­ها تلاش بي­وقفه براي رضايت مشتريان و خلاقيت و نوآوري براي ارائۀ خدمات بهتر و مؤثرتر در كنار رعايت استانداردهاي بين­المللي صنعت گردشگري، براي اميدپرواز اين افتخار را به ارمغان آورده است كه چندين سال پياپي به‌عنوان آژانس برتر معرفي شود و از سوي مسئولين صنعت حمل‌ونقل هوايي و گردشگري بين­المللي، كشوري و استاني تقدير گردد اما مهم‌ترين سرمايه، اعتماد و اطمينان مشتري است كه در طول اين مدت همراه و همدل تيم اميدپرواز بوده است.

آدرس: اهواز - خيابان آزادگان (۲۴ متري) - روبروي باغ معين - مجتمع شهريار

پايگاه اينترنتي: https://omidparvaz.ir/

خط ويژه: ۰۶۱-۳۱۶۵

تلفن: 061-32232454 - 021775029910

فاكس: 061-32232455- 021775029910

موبايل: ۰۹۱۶۹۹۹۸۱۶۲

پيامك: ۳۰۰۰۸۱۶۵

ايميل: info@omidparvaz.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 1104
  • بازدید کلی : 5282028
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی