loading...

rojoys

rojoys

بازدید : 1047
11 زمان : 1399:2

پيشرفت تكنولوژي امروزه به وضوح در آپشن‌هايي كه به بازار وارد مي‌شوند، قابل مشاهده است. يكي از آپشن‌هاي پر طرفداري كه از تكنولوژي دوربين‌هاي كمكي بهره مي‌گيرد و رانندگي را آسان مي‌كند، دوربين 360 درجه است. اين دوربين‌ بر روي اكثر خودروها قابل نصب است. ما در اين مقاله به بررسي عملكرد دوربين 360 درجه نيسان جوك پرداخته‌ايم؛ لذا اگر قصد خريد و نصب اين محصول را داريد با ما همراه باشيد. دوربين 360 درجه نيسان جوك از طريق فروشگاه اينترنتي گندم كار دي وي دي با قيمت مناسب و كيفيت بالا به فروش مي‌رسد. براي كسب اطلاعات بيشتر و سفارش اين محصول مي‌توانيد با واحد پشتيباني فروش ما از طريق شماره تماس‌هاي موجود در اين صفحه، در ارتباط باشيد.

آشنايي با دوربين 360 درجه

رانندگي در شهرهاي شلوغ كار نسبتا دشواري است كه خستگي زيادي به همراه دارد، چرا كه راننده بايد تمركز بالايي داشته باشد تا در معرض تصادف قرار نگيرد. البته با وجود دقت و تمركز نيز باز شاهد تصادفاتي هستيم كه ناشي از برخورد خودرو به نقاط كور هستند. در واقع راننده نمي‌تواند تمام اشيا اطراف خودرو را مشاهده كند، بنابراين اينجاست كه دوربين 360 درجه كاربرد دارد. با تجهيز خودرو به اين آپشن تصاوير فضاي اطراف خودرو در اختيار راننده قرار مي‌گيرد و لذا به راحتي مي‌تواند با آگاهي از اشيا و اجسام متحرك و غير متحرك اطراف رانندگي كند. دوربين 360 درجه داراي يك نرم افزار مخصوص است كه وظيفه دارد اطلاعات دريافت شده از طريق دوربين‌ها و سنسورها را پردازش كند و يك نماي كامل 360 درجه از فضاي اطراف خودرو را بر روي صفحه نمايشگر خودرو نشان دهد. گفتني است اين فيلم‌ها و تصاوير كه به صورت زنده به راننده نشان داده مي‌شوند، قابليت ثبت و ضبط نيز دارند كه در مواقع تصادف به عنوان يك مدرك معتبر قابل استناد هستند.

كاربردهاي دوربين 360 درجه نيسان جوك

رانندگي در محيط‌هاي تنگ و باريك، خصوصا با خودروي نيسان جوك همواره با احتمال برخورد به اجسام اطراف همراه است، اما اگر خودرو به آپشن دوربين 360 درجه نيسان جوك مجهز باشد، راننده به سادگي مي‌تواند ايمن براند و با آگاهي از موانع راه، با آن‌ها برخورد نكند. از ديگر كاربردهاي دوربين 360 درجه كمك به پارك كردن آسان است. در واقع پارك كردن به تنهايي كار سختي است و لازم است يك نفر از بيرون خودرو راننده را راهنمايي كند. دوربين 360 درجه از اطراف خودروي شما فيلم برداري مي‌كند و با وجود آن به تنهايي بدون كمك فرد ديگري و حتي با آينه‌هاي تا شده نيز مي‌توانيد به سهولت خودروي خود را پارك كنيد. به طور خلاصه مي‌توان گفت اين آپشن به راننده كمك مي‌كند تا بدون پياده شدن از خودرو و يا كمك فرد ديگر از اطراف اتومبيل خود آگاه باشد و تصاوير آن را بر روي صفحه نمايشگر خودرو خود مشاهده كند، لذا مانور راننده را حرفه‌اي كرده و احتمال تصادف را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد.

خريد دوربين 360 درجه نيسان جوك | نصب دوربين 360 درجه نيسان جوك

براي خريد اين محصول توصيه مي‌شود حتما مدل فابريك آن را تهيه كنيد، چرا كه اين آپشن بر روي تقريبا تمام خودروها قابل نصب است ولي چنانچه فابريك خود خودرو باشد عملكرد رضايت بخش‌تري دارد. دوربين 360 درجه مخصوص خودرو نيسان جوك يك گندم كار دي وي ديبردي براي اين خودرو است كه به شبكه نسل چهارم يا همان LTE نيز متصل مي‌شود. تصاوير گرفته شده توسط دوربين‌ها و سنسورهاي اين آپشن بر روي صفحه نمايش 3 اينچي نمايش داده مي‌شوند و البته قابليت ارسال به گوشي راننده را نيز دارند. خوشبختانه كيفيت اين تصاوير بسيار بالاست و در نتيجه كيفيت تصاوير به صورت 4k، full HD و super HD با وضوح بالا را ارائه مي‌دهد. نصب دوربين 360 درجه نيسان جوك كاري حساس و تخصصي است كه بايد آن را از كارشناسان اين حوزه بخواهيد. اين آپشن داراي 4 دوربين است كه در سپر جلو، سپر عقب و زير آينه‌هاي جانبي نصب مي‌شوند تا بتوانند تصاويري همه جانبه از دور تا دور خودرو بگيرند. براي نصب اين آپشن مي‌توانيد با ما در ارتباط باشيد. متخصصان گندم كار دي وي دي با سال‌ها تجربه با نصب اصولي اين آپشن بهترين نتيجه را براي شما به ارمغان خواهند آورد.

تاريخچه خودرو لندكروز

اكنون چهل سال است كه كمپاني خودروسازي تويوتا در ‌ايران حضور دارد و توانسته است سهم بزرگي از بازار خودروهاي شاسي بلند را در ايران تصاحب كند. دو مدل GXR و VXR از اتومبيل هاي لندكروز در ايران در عرضه مي‌شوند. از لحاظ فني بايد گفت تويوتا لندكروز داراي موتور 400 سي سي شش سيلندر و گيربكس پنج دنده اتوماتيك تيپ ترونيك است كه مي تواند 240 اسب بخار قدرت توليد كند. به جهت استفاده از موتور 400 ‌سي سي مذكور در ‌اين اتومبيل، راننده مي تواند پدال گاز را حداكثر تا سرعت 200 ‌كيلومتر در ساعت فشار دهد. در ادامه به توضيح سيستم رادار نقطه كور لندكروز مي پردازيم.

معرفي رادار نقطه كور لندكروز BLIND SPOT INFORMATION SYSTEM

رادار نقطه كور، يكي از سيستم‌هايي است كه در ابتدا اخيراً توسط ولوو معرفي شد و سپس در ساير شركت‌ها نيز مورد استفاده قرار گرفت كه الان در بسياري از شركت‌ها برندهاي بسيار باكيفيت و معتبري از اين محصول مانند رادار نقطه كور لندكروز ساخته مي‌شود. مواجه شدن با نقطه كور در هنگام رانندگي براي هر راننده‌اي پيش آمده است. در برخورد با چنين موقعيتي، راه حل هايي وجود دارد مثلاً در هنگام پارك كردن و زماني كه جاي پارك محدود باشد، برخي از افراد از خودرو پياده شده و پشت ماشين را نگاه مي‌كنند و مجدداً سوار شده و به پارك كردن مي‌پردازند. برخي ديگر از افراد متأسفانه با شيئي در پشت ماشينشان برخورد مي‌كنند. برخي نيز كه از تكنولوژي‌هاي روز دنيا برخوردار هستند از رادار نقطه كور لندكروز استفاده كرده و موانع را تشخيص مي‌دهند و البته احتمال حادثه برايشان بسيار اندك مي‌شود. كارايي رادار نقطه كور لندكروز بدين صورت است كه اين رادار در گوشه‌هاي پشت ماشين نصب مي‌شود و هنگامي كه يك شيء اعم از خودرو، انسان يا چيز ديگري در حوزه رادار ( 5/9 متر و 3 متر ) قرار بگيرد توسط يك چراغ هشدار دهنده مثلثي شكل زردرنگ واقع در كنار آينه بغل به راننده هشدار داده مي‌شود. اگر مانع مذكور، يك خودرو باشد چراغ با حالت چشمك زن هشدار خواهد داد و در صورتي كه مانع درحال نزديك شدن باشد رنگ زرد چراغ به قرمز تبديل مي‌شود.

ويژگي هاي سيستم رادار نقطه كور لندكروز

سيستم رادار نقاط كور لندكروز يا همان سيستم هشدار دهنده نقاط كور كه در ابتدا ايده و ارائه اوليه آن متعلق به كمپاني ولوو بوده است در عقب ماشين در گوشه ها قرار داده مي شود و كارش تشخيص موانع واقع در نقاط كور است. اعلام هشدار به راننده از طريق چراغ مثلثي زرد رنگ كنار آينه بغل انجام مي شود. در اين سيستم اگر راننده درحال نزديك شدن به مانع مشخص شده به وسيله رادار شود رنگ چراغ به قرمز تغيير پيدا مي كند. البته غير از چراغ، از ويبراتور صندلي و يا بوق هشدار هم مي توانيد جهت اعلام هشدار استفاده كنيد. انتخاب نوع سيستم هشدار به شما و سليقه شما بستگي دارد. پيشنهاد مي كنيم شما هم سيستم رادار نقطه كور را بر روي خودروي خودتان نصب كنيد تا با افزايش ايمني اتومبيلتان، احتمال رخداد حادثه و يا حتي برخورد كوجك خودرو را صفر كنيد. مهمترين مولفه در كاركرد يك خودرو، سطح ايمني آن است. اگر ماشين شما به رادار نقطه كور مجهز نباشد احتمال دارد در هنگامي كه دنده عقب مي رويد با فردي برخورد نماييد و اين قضيه براي شما تلفات جاني به همراه داشته باشد. بنابراين ايمني اتومبيل خود را افزايش دهيد. يكي از مواردي كه باعث خستگي و حواسپرتي رانندگان مي شود تعويض دنده است كه ممكن است دنده درست جا نرود يا به موقع دنده تعويض نشود كه هم باعث آسيب به خودرو و هم باعث خستگي و كلافگي راننده مي شود. از اين رو با پيشرفت صنعت خودرو آپشني به نام پدل شيفتر يا دنده پشت فرمان به خودروها اضافه شد. بعضي از خودروها مانند نيسان جوك فاقد اين آپشن هستند. اما نگران نباشيد، شما ميتوانيد به راحتي پدل شيفتر نيسان جوك را با بالاترين كيفيت و بهترين قيمت از شركت گندم كار دي وي دي تهيه كنيد و از رانندگي لذت ببريد. در ادامه با ما همراه باشيد تا پدل شيفتر نيسان جوك را بيشتر براي شما معرفي كتيم. خريد-سنسور-360-درجه-نيسان-جوك-با-بالاترين-كيفيت

پدل شيفتر چيست؟ | كار كردن با پدل شيفتر نيسان جوك چگونه است؟

پدل شيفتر وسيله‌اي است كه به صورت دو دكمه طراحي شده و پشت غربيلك فرمان قرار مي‌گيرد. يكي از اين دكمه‌ها را براي اضافه كردن دنده و دكمه ديگر را براي كم كردن دنده درنظر گرفته‌اند و اگر هر دو پدل را باهم بگيريد دنده خلاص مي‌شود. استفاده از پدل شيفتر مزاياي بسياري دارد كه شايد در نگاه اول براي خيلي از افراد مشخص نباشند. مزايايي مانند كاهش مصرف سوخت و افزايش دقت راننده در رانندگي. با تغيير دنده به وسيله‌ي پدل شيفتر سرعت تعويض دنده هم بالاتر مي‌رود كه اين به شتاب گرفتن خودرو هم كمك مي‌كند. اين اشكال در تعويض دنده زياد پيش مي‌آيد كه با تعويض دنده حواس و تمركز راننده از فرمان ماشين پرت شده و براي لحظه‌اي كوتاه ماشين از كنترل راننده خارج مي‌شود. با جايگاهي كه پدل شيفتر دارد راننده نيازي به برداشتن دست از روي فرمان ندارد و تمام تمركزش روي كنترل خودرو خواهد بود. در نهايت استفاده از اين سيستم براي تعويض دنده، خستگي راننده را كم مي‌كند. نصب سيستم پدل شيفتر از آن جهت اهميت دارد كه اين پدل روي خودرويي نصب مي‌شود كه با سيستم برقي مالتي پلكس طراحي شده است بنابراين در اين خودروها براي گرفتن انشعاب برق از باتري خودرو حساسيت زيادي بايد داشت. به اين صورت كه براي گرفتن برق مورد نياز سيستم‌هاي جانبي مانند سيستم صوتي و نويگيشن نبايد از برق ورودي به گيربكس، به داخل كابين انشعاب گرفت. اگر كار نصب سيستم‌هاي صوتي و يا پدل شيفتر را به فرد متخصص نسپاريد، امكان رعايت نكردن نكته ذكر شده بسيار زياد خواهد بود و با چنين عملكردي فرد باعث كم شدن ولتاژ ورودي به گيربكس خودرو شما مي‌شود. از آن جايي‌كه سوپاپ‌ها و شيرهاي هيدروالكترونيكي گيربكس‌هاي اتوماتيك نسبت به افت ولتاژ حساسيت دارند با گرفتن انشعاب از باتري و افت ولتاژ ايجاد شده، بعد از مدتي سيستم پدل شيفتر خودرو دچار اختلال مي‌شود و اين اختلال در نهايت منجر به خراب شدن كامل آن هم مي‌شود. اگر براي رفع اين خرابي به فردي مراجعه شود كه تخصص لازم را ندارد علاوه‌بر دريافت و نصب قطعات بي كيفيت و عدم تشخيص صحيح، به گيربكس خودرو آسيب رسيده و از كار مي‌افتد. پس اگر قصد خريد و نصب پدل شيفتر نيسان جوك را داريد حتما دقت كنيد كه نصب آن را به فرد ماهر در اين امر بسپاريد تا از آسيب ديدن گيربكس و متحمل شدن هزينه‌هاي اضافي جلوگيري كنيد. در ادامه نكاتي براي خريد و نصب اين آپشن بيان مي‌كنيم.

جهت بهره مندي از خدمات، مشاوره رايگان در انتخاب تجهيزات جانبي خودرو خود با ما تماس بگيريد. 021-66766802 021-66738724 09124358381

خريد پدل شيفتر نيسان جوك | نصب دنده پشت فرمان نيسان جوك

در نصب هر آپشن هدف ايجاد راحتي و آسايش راننده و سرنشينان خودرو است. براي رسيدن به اين هدف بايد به دو نكته‌ي اساسي يعني اصل بودن و كيفيت كالا يا قطعه و نصب ماهرانه توسط متخصص توجه كنيد. براي آن كه اين دو نكته را رعايت كنيد كافيست از فروشگاهي معتبر خريد خود را انجام دهيد و براي نصب هم فرد باتجربه و متخصص را بيابيد. فروشگاه گندم كار دي وي دي ازجمله مراكز معتبري است كه مي‌توانيد براي خريد پدل شيفتر نيسان جوك باكيفيت به آن رجوع كرده و خريدي با اطمينان خاطر انجام دهيد. همچنين تيم متخصص و باتجربه نصب ما در گندم كار دي وي دي، در نصب دنده پشت فرمان نيسان جوك داراي تجربه و تخصص بالايي هستند كه اين آپشن را به صورت فابريك براي شما نصب مي‌كنند كه عوض كردن قسمت manual دنده را با استفاده از پدل‌هاي شيفتر به راننده مي‌دهد. براي خريدي مطمئن، مي‌توانيد بصورت تلفني و قبل از انجام خريد از مشاوره رايگان كارشناسان ما درباره‌ي اين آپشن استفاده كنيد و يا براي بهره‌مندي از خدمات نصب توسط فرد باتجربه و خبره در اين امر با ما تماس بگيريد تا فرد متخصص به مكان شما فرستاده شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 1167
  • بازدید کلی : 5282091
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی