loading...

rojoys

rojoys

بازدید : 1045
11 زمان : 1399:2

سالن هاي زيبايي خدماتي گسترده تر از آرايشگاهها دارند. در اين سالن ها لاين هاي متعددي از حرفه آرايشگري ارائه مي شود كه هر يك از افراد شاغل در لاين مخصوص به خود داراي مهارت و تخصص ويژه اي مي باشد، در واقع سالن هاي زيبايي به دليل كثرت فعاليت از مساحت بيشتري نيز برخوردار مي باشند.

بهترين سالن زيباي در فلاح

بهترين سالن زيبايي در فلاح ، در اين سالن زيبايي بهترين و با كيفيت ترين خدمات توسط برترين و مجرب ترين اساتيد آرايشگري با قيمت مناسب انجام مي شود. تمامي پرسنل اين مجموعه داراي مدارك معتبر بين المللي آرايشگري مي باشند و دوره ديده بهترين و معتبرترين مراكزآموزشي آرايشگري مي باشند. ما در اين مجموعه معتقديم زيبايي همان هماهنگي و هارموني بين تمامي اجزاي چهره مي باشد، در ضمن پياده سازي سليقه مشتري در نوع ميكاپ وي، از ديگر اهداف آرايشگران اين مجموعه مي باشد.

حرفه اي ترين سالن زيبايي در فلاح

حرفه اي ترين سالن زيبايي در فلاح ، اين سالن زيبايي يكي از با شكوهترين و مجهزترين سالن هاي زيبايي در محدوده فلاح مي باشد. ما در اين مركز با بهره گيري از تجربه چندين ساله و استفاده از مواد عالي و بهره گيري از به روزترين و جديدترين سبك هاي آرايشي، بهترين خدمات را به شما بانوان عزيز ارائه مي دهد.

خوبترين سالن زيبايي در فلاح

خوبترين سالن زيبايي در فلاح ، از جمله خدمات قابل ارائه در اين مركزميكاپ و گريم عروس مي باشد كه از بهترين مواد آرايشي مانند مك، استيل لودر، ديور و ... با استفاده از سبك هاي روز دنيا توسط ميكاپ آرتيستان حرفه اي انجام خواهد شد. استفاده از لوازم آرايشي با كيفيت، راز ماندگاري ميكاپ به مدت طولاني خواهد بود.

تخصصي ترين سالن زيبايي در فلاح

تخصصي ترين سالن زيبايي در فلاح ، از جمله خدمات ديگر، خدمات زيبايي و كاشت ناخن مي باشد. در اين مركز انواع كاشت ناخن با استفاده از بهترين مواد و بدون ايجاد حساسيت در محيطي كاملا بهداشتي توسط ناخن كاران حرفه اي انجام مي شود. كاشت ناخن و طراحي متنوع ناخن با توجه به سليقه شما ارائه مي شود.

سالن زيبايي در فلاح

سالن زيبايي در فلاح ، در اين سالن رنگ هاي مو با درصد پايين آمونياك ونيز بهترين برندهاي رنگ مو به منظور جلوگيري از آسيب به موهاي شما استفاده مي شود. انواع خدمات رنگ و مش مانند هايلايت، بالياژ، آمبره درست همانند نمونه ژورنالي انجام مي شود. در ضمن اگر موهاي شما در اثر استفاه بيش از حد رنگ، دچار آسيب شده است مي توانيد از خدمات كراتينه مو با بهترين مواد كراتينه برزيلي استفاده نماييد.

سالن زيبايي حرفه اي در فلاح

سالن زيبايي حرفه اي در فلاح ، كاشت مژه، از خدمات حرفه اي ديگري است كه در اين مركز انجام مي گيرد. خدمات مژه شامل كاشت مژه، ليفت مژه، لمينت مژه با استفاده از بهترين و مرغوب ترين تارهاي اكستنشن و بهترين چسب هاي مژه بدون ايجاد حساسيت استفاده مي شود. انواع كاشت مژه به صورت دائم و موقت با هزينه مناسب و در محيطي كاملا بهاشتي توسط مژه كاران حرفه اي و با تجربه انجام مي شود.

سالن زيبايي عالي در فلاح

سالن زيبايي عالي در فلاح ، يكي ديگر از خدمات تخصصي كه در اين سالن زيبايي ارائه مي شود انجام خدمات تتوي ابرو به روش معمولي، سايه دار( شيدينگ)، هاشور به صورت سه بعدي، تيغ ماهي و فيبروز ابرو، ميكروپيگمنتيشن، ميكروبليدينگ و... توسط افراد حرفه اي و مجرب انجام مي شود.

سالن زيبايي تخصصي در فلاح

سالن زيبايي تخصصي در فلاح ، خدماتي كه در زمينه مو ارائه مي شود شامل براشينگ، ميزامپلي، شينيون ساده، انواع بافت، شينيون باز و خطي، شينيون موهاي عروس، انواع كوتاهي مد روز، فر كردن دائمي و موقت مو، صاف كردن دائمي و موقت مو، ويتامينه كردن موها، دكلره، احياي مو، پيتاژ مو طبق استانداردهاي آرايشگري جهاني انجام خواهد شد. اين آرايشگاه داراي تمامي مجوزهاي رسمي از سازمان فني و حرفه اي مي باشد. ما در اين مجموعه با بكارگيري متخصصان و كارشناسان خبره توانسته ايم رضايت مشتريان خود را بيش از بيش جلب كنيم. در ضمن تخفيفات ويژه اي نيز براي مشتريان قديمي در نظر مي گيريم تا بدين وسيله قدردان الطاف آن ها باشيم.

آرايشگاه زنانه در فلاح

آرايشگاه زنانه در فلاح ، خدمات اپيلاسيون و وكس صورت و بدن در محيطي كاملا آرام و بهداشتي با مواد گياهي، خشاب خصوصي و مواد يك بار مصرف توسط كادر مجرب انجام مي شود. اپيلاسيون يك روش ايده ال براي از بين بردن موهاي زائد بدن مي باشد. با استفاده از اين روش موهاي صورت و بدن شما به مرور كاهش يافته و پوستي نرم و لطيف حاصل مي شود. عمل اپيلاسيون در اتاقي كاملا مجزا به منظور راحتي بيشتر افراد انجام مي شود. اپيلاسيون با استفاده از موم داغ رايج ترين روش از بين بردن موهاي زائد است. در اپيلاسيون سرد موم سرد بر روي نوار ماليده مي شود سپس در يك حركت سريع از روي پوست بدن جدا مي شود.

بهترين آرايشگاه زنانه در فلاح

بهترين آرايشگاه زنانه در فلاح ، در اين سالن آرايشي انواع سبك هاي آرايشي بر روي چهره انجام مي شود مانند سبك كلاسيك كه رنگ هاي آرايش در چهره غليظ مي باشد. آرايش مصري، آرايش ژاپني، آرايش هندي، سبك اروپايي، سبك هاليوودي، سبك عربي، آرايش خليجي، آرايش لبناني و ... كه دراين ميان آرايش هاليوودي بيشترين طرفدار را دربين بانوان پيدا كرده است. در اين سبك آرايش، بيشترين تمركز بر روي متعادل سازي اجزا صورت با يكديگر مي باشد. به طوري كه اثر چنداني از آرايش غليظ و چشمگير در آن ديده نمي شود ولي در عين حال زيبايي خاصي را در صورت ايجاد مي كند. در اين روش، از فنداسيون به ميزان زياد استفاده نمي شود و در ضمن از رنگ هاي پايه و به رنگ پوست استفاده مي شود. اما در سبك عربي رنگ ها به صورت غليظ به كار گرفته مي شوند و از رنگ هاي گرم و تيره بيشتر استفاده مي شود. اين سبك در نقطه مقابل سبك هاليوودي بوده و براي برخي چهره ها بسيار متناسب است. آرايشگران ما با توجه به نوع چهره قادر به تشخيص سبك ايده آل براي انواع چهره مي باشند. به منظور مشاوره و اخذ نوبت مي توانيد با شماره هاي درج شده در آگهي تماس بگيريد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 1184
  • بازدید کلی : 5282108
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی