loading...

rojoys

rojoys

بازدید : 1048
11 زمان : 1399:2

پرفروش ترين ادكلن هاي مردانه در ايران

در مورد پرفروش ترين ادكلن هاي مردانه در ايران نمي‌توان قاطعانه نظر داد ولي آمار و ارقام خود بيانگر بهترين‌ها هستند. در دنياي آمار و ارقام ميزان فروش نشانگر محبوبيت و ارزشمندي يك محصول به شمار مي‌آيد كه حوزه‌ي عطر اودكلن نيز اين موضوع صدق مي‌كند. البته بايد در نظر داشت كه انتخاب يك عطر تا حدود زيادي سليقه‌اي است ولي انتخاب‌هايي كه عامه‌پسندتر هستند معمولاً موفق هم از آب درمي‌آيند. در اين مقاله سعي مي‌كنيم شمارا با چند برند و محصول موفق در بازار ايران و جهان آشنا كنيم. اودكلن‌ها و عطرهايي كه باوجود قيمت بالايشان مشتريان هميشگي خودشان را نيز دارند. پس اگر مي‌خواهيد با دنياي عطرهاي لوكس بيشتر آشنا شويد خواندن اين مقاله را به شما توصيه مي‌كنيم.

اين برند را در ايران با تلفظ‌هاي مختلف مي‌شناسند. بلو شانل يا چنل بلو، كوكو شانل هم نام‌هايي هستند كه براي اين عطر خوش رايحه به كار مي‌برند. ژاك پولژ مبدع اين عطر دل‌نشين، عطر ساز خوش‌نام فرانسوي است كه با معرفي بلو شنل صنعت عطر در فرانسه را با شوك مثبتي مواجه كرد. بلو دو شانل عطري به‌روز و مردانه است. اين عطر خوش رايحه كه هم مناسب فصل سرما و هم مناسب فصل گرماست با تركيبي استثنايي و نت‌هاي آغازين و مياني و پاياني جالبي كه دارد، يادآور بسياري از نوستالژي‌هاي كودكي و نوجواني ما خواهد بود. . بلو دو شانل يكي از پرفروش ترين ادكلن هاي مردانه در بازار جهاني به‌حساب مي‌آيد. شايد هزينه به نسبت زيادي براي اين عطر پرداخت كنيد ولي اطمينان داشته باشيد كه اين هزينه ارزش رايحه به‌خوبي كه دريافت مي‌كنيد را خواهد داشت.رايحه دل‌نشين. بلو دو شانل تلخ و خنك است و در سال 2014 به بازار از طريق كمپاني شنل فرانسه عرضه‌شده است. بسته‌بندي و شيشه اين ادكلن بسيار شيك و زيبا ساخته‌شده است و با استشمام اين عطر به فرد احساس آزادي و سربلندي القا مي‌شود. احساسي كه براي آقايان خوش‌آيند و محبوب است. عطر. بلو دو شانل نمونه‌ي بي‌نظير ادكنهاي امروزي براي آقايان به‌حساب مي‌آيد كه در آينده‌اي نزديك بازار بزرگ‌تري نيز پيدا خواهد كرد. فراموش نكنيم كه بسياري از چهره‌هاي مشهور سينما نظير مريلين مونرو، كاترين دنوو، نيكول كيدمن، آدري تاتو و كايرا نايتلي بازيگر برجسته‌ي انگليسي براي اين برند و نام تجاري تبليغات انجام داده‌اند كه اين موضوع در درك بهتر اين بازار باري بازار تأثير به سزايي داشته است.همچنين بلو شنل به‌واسطه اهميت و شكيل بودن در نظر آقايان به‌عنوان هديه‌اي ارزشمند به‌حساب مي‌آيد. ادو پرفيوم بلو شنل با ساختار خاص ادويه , چوب , مركبات , گياهان معطر و گل رايحه‌اي برگرفته از طبيعت پيداكرده است. نت آغازين آن گياه پاتچولي، چوب صندل، زنجبيل، گل لادن و جوز و نت مياني آن نعناع، علف وتيور، گل ياسمين، ليمو و نت‌هاي چوبي و درنهايت نت پاياني عنبر، فلفل صورتي، چوب سدر، بخور خوشبو و گريپ‌فروت است. به‌طوركلي توصيه ما اين است كه اگر سخت پسند هستيد و مي‌توانيد براي ادكلن هاي گران‌تر هزينه كنيد، نامادو پرفيوم بلو شنلبه خاطر داشته باشيد.

پرفروش ترين ادكلن ديور ساواج مردانه Dior Sauvage

بازهم فرانسه و محصولات بي‌نظير آن در ادكلن و عطر كه اين بار با برند ديور ساواج شناخته‌شده‌تر از قبل براي ما شده است. ساوج يكي از تازه‌ترين محصولات برند مطرح كريستين ديور درزمينه ادكلن مي‌باشد. با رايحه‌اي معتدل و چهارفصل متفاوت از ساير عطرها به بازار آمده است . ديور ساوجدر سال 2015 در شركت ادكلن سازي كريستين ديور توليد شد و هنوز به‌عنوان يكي از برترين برندهاي اين حوزه به‌حساب مي‌آيد. رايحه‌اي خنك و تند دارد و با طرحي از دماكي به بازار معرفي‌شده است.عطر ديور ساواژ عطري مردانه و سلطنتي است و مشتريان خاص و خاص پسندي دارد. فرانسوا دماكي معرف اوليه‌ي اين عطر به بازار بوده و افرادي چون جاني دپ كه هنرپيشه هاي به نام سينما هستند در تبليغات و معرفي آن به دنيا بسيار نقش داشته اند. در نت بويايي ادكلن مردانه كريستين ديور ساواج از ريشه ي تازه، خام و مواد تشكيل دهنده ي طبيعي استفاده‌شده است. با اولين اسپري بوي فلفل سيچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهيد كرد. فلفل سيچوان تند است و گرماي خودش را دارد،اين تركيب انرژي زيادي را به شما و كساني كه در اطرافتان حضور دارند، منتقل مي‌كند. نارنج بوي شيرين و دل‌نشيني دارد و نشاط‌آور است. عنبر هم با عطر گرمش باعث گرم و تند شدن اين تركيب خارق‌العاده شده است. ادو تويت مردانه‌ي ديور ساواژ بوي گرم، تند و شيريني دارد كه در كنار ماندگاري بالا و پخش بوي مناسب به عطري خوب براي افراد سخت پسند تبديل‌شده است. نت آغازين اين عطر ترنج , فلفل است با نت مياني اسطوخودوس , شمعداني , فلفل صورتي , لامي , خس خس , فلفل سيچوان , نعناع هندي ادامه پيدا مي كند و درنهايت با عطرهاي لابدانيوم , آمبروكسان , سدر پايان پيدا مي كند.

پرفروش ترين ادكلن كريد اونتوس Aventus

عطري خاص و متفاوت كه موجب شده از آن به‌عنوان عطري دراماتيك ياد كنند. عطر كريد اونتوس عطر خاص پسند با تركيب‌هاي متفاوت است كه آن را عجيب كرده و مشتريان به خصوصي دارد.نت آغازين آن با ترنج ، مويز ، سيب ، آناناس شروع‌شده و با نت مياني گل ياس ، گل رز ، نعناع هندي ، توس ادامه پيداكرده و به نت‌هاي مشك ، گلسنگ ، عنبر ، وانيل ختم مي‌شود. خودتان ملاحظه كنيد اين‌همه تفاوت و اين عطر خوشبو نشان از خلق عطري خاص و ويژه دارد.جالب اينجاست كه اين عطر خوب براي فصول تابستان و بهار بسيار مناسب مي‌باشد.طبع خنكي دارد و نوع رايحه‌ي آن تلخ است. اگر به دنبال تفاوت و تغييري مثبت در زندگي خود هستيد اين عطر پيشنهاد ما به شما خواهد بود.

منبع : پرفروش ترين عطرهاي مردانه 2020

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 18
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 1117
  • بازدید کلی : 5282041
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی